packar.

ja, rubriken stämmer ganska bra till vad jag gör  just nu. mamma kom och väckte mig och sa att jag skulle till uppsala. vi ska till uppsala.. mamma väckte mig och berättade att Nima ringt och berättat att proverna som dom tagit inte visa¨något speciellt och att dom från uppsala ville att jag skulle komma redan idag, så nu måste vi packa å en massa saker så vi kommer iväg.

jag är super nervös alltså, det är ett stort sjukhus och nya läkare, jag vet inte vad som väntar mig där inne, dom kan lika gärna komma fram till att jag aldrig mera kommer kunna rida till att jag har en inflamation i musklerna! SUPER NERVÖS TJEJ ÄR JAG NU! Men idag är det i alla fallvprovtagning på schemat, jag ska se mitt nya rum å lite så. Jag ska försöka skriva så mycket som möjligt om jag kan blogga från mobilen, jag vet ju inte riktigt hur man gör, men ska försöka, annars  skriver jag bara på fb.

Men n u måste jag sätta fart, klockan tre ska vi vara där och klockan är redan halv tolv, jag har inte börjat packa än.. måste sätta lite fart. ska ner  till min älskade prins och pussa på honom massa innan vi åker också.

MINA ÄLSKADE SMÅ KUSINER KOMMER HEM FRÅN CANADA IDAG OCH JAG KAN INTE VARA HEMMA NÄR DOM KOMMER. DET KÄNNS HEMSKT!

/ Evelina Hillberg 2009/12/21

Kommentarer
Postat av: lisette pettersson

lycka till vännen, personalen i uppsala är super, lovar dig! Hoppas på att du blir bra nu.. saknar dig <3

2009-12-21 @ 20:51:15
Postat av: Elin Gartland

2009-12-22 @ 17:49:50
Postat av: Elin Gartland

Hoppas att de kommer gå bra, men personalen i uppsala är jätte ducktiga.

de kommer att gå jätte bra! <3

2009-12-22 @ 17:51:18
URL: http://gartland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0